Veelgestelde vragen

1. Kunt u Coniferen.nl ook bezoeken, om de bomen en planten in het echt te bekijken?

Antw. Ja dit kan. Klik hier voor onze openingstijden.

U kunt de coniferen, laurieren of andere haagplanten dan evt. ook gelijk mee nemen (indien voorradig) of een afspraak maken voor bezorging.  Op zondag zijn wij gesloten.
Ons adres:
Veldstraat 2a
4033AK Lienden (Gld.)
 
Wilt u zeker weten dat de gewenste producten op voorraad zijn, neemt u van te voren contact met ons op.  
 
 
2. Wanneer kan ik het beste mijn haag planten?
Antw. Er zijn diverse periode om te planten:
U kunt uw nieuwe haag planten vanaf begin oktober tot de eerste vorstperiode.
Hierna kunt u beter wachten tot de vorst over is en de haag planten tot eind april.
Coniferen, laurieren of andere haagplanten in pot kunnen het hele jaar door gepland worden (m.u.v. de vorstperiode)
 
 
3. Mijn boom/plant gaat dood, wat nu?
Antw. U hebt bij ons 100% hergroei-garantie. Mits de boom/plant onder normale omstandigheden geplant en verzorgd is.
 
U hebt na levering 2 maanden garantie.
 
U kunt uw klacht met foto's mailen naar info@coniferen.nl.
 
 
4. Kan mijn aankoop ook bezorgd worden?
Antw. Coniferen.nl bezorgd door heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Voor aflevering in uitgezonderde gebieden, dient u eerst een offerte aan te vragen.
Onze bezorgkosten bedragen € 40,--
 
 
5. Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?
Antw. Al onze prijzen zijn incl. BTW.
 
 
6. Welke betaalmogelijkheden heeft Coniferen.nl?
Antw. U kunt kiezen uit 5 mogelijkheden:
- iDeal
- Contant bij levering (Pin/Contant)
- Mastercard
- Visa
- Overboeking