Garantievoorwaarden/ klachten

Garantie

 

Veel gestelde vragen over de garantie van Coniferen, Laurieren en Taxus.
 
 
1. Ik ben niet tevreden over de geleverde Conifeer, Laurier of Taxus. Wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat na planten de Conifeer, Laurier of Taxus doodgaat of bij levering niet perfect is. Dit komt omdat het levend materiaal is.
U kunt dan contact met ons opnemen via de mail: info@coniferen.nl  of via telefoonnummer: 0344-228101
Houdt u dan uw ordernummer of mailadres bij de hand.
Wij zullen dan samen met u kijken of de garantiebepalingen zoals beschreven in de algemene voorwaarden op u van toepassing zijn en samen met u een goede oplossing zoeken.
 
2. Wat is de garantietermijn?
Coniferen.nl garandeert een goede kwaliteit van Coniferen, Laurieren en Taxus. Wij kweken veel soorten zelf, maar sommige artikelen worden door ons bij speciale leveranciers ingekocht.
 
Bij Coniferen, Laurieren of Taxus met kluit of pot heeft u hergroeigarantie van 2 maanden na leverdatum.
Meldt u de klacht binnen deze periode, dan zullen wij deze volledig vergoeden. 
Meldt u de klacht later, dan zullen wij samen met u zoeken naar een oplossing.
 
 
Let op: Coniferen, Laurieren en Taxus willen ook graag groeien, geeft u ze daarom voldoende water!
Maak de kluit niet los ivm de bescherming van de wortels (indien in pot, pot wel verwijderen), Maakt u de kluit wel open of verwijderd u deze zal de garantie vervallen.
 
 Wij zijn niet verantwoordelijk voor invloeden van buitenaf, zoals storm, hagel, droogte, vorst, ongedierte etc.
 
3. Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

 

Coniferen.nl

Veldstraat 2a

4033AK Lienden
info@coniferen.nl

Tel.nr. 0344-228101

                                                          

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten. 

 

 
4.  Herroepingsrecht
U heeft na de aankoop van het product, gedurende 14 dagen na ontvangst, het recht de overeenkomst te ontbinden.
Het product moet dan wel ongebruikt, onveranderd en indien mogelijk voorzien van orginele verpakkingen etc. zijn.
Wij zullen na een dergelijke ontbinding binnen 14 dagen het reeds betaalde bedrag retour storten.
 
De vergoeding zoals vermeldt in de Algemene Voorwaarden:
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
 
U kunt geen herroepingsrecht doen, indien het geleverde product door zijn aard niet kan worden terug gestuurd of snel kan bederven of verouderen.
Dit betreft Coniferen, Laurieren of Taxus geleverd met een kluit of pot, waarvan de kluit of de pot verwijderd/opengemaakt is.
Mochten de retour gezonden producten beschadigd of verslechterd zijn, dan komt de waardevermindering voor uw rekening.
 
 
 
Hieronder vind u het modelformulier om uw order te herroepen.
 
 
Mochten wij er echt niet uitkomen, dan kunt  u uw klacht melden bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk via onderstaande link:
 
 
Bent u niet tevreden zegt het ons, bent u tevreden zeg het anderen!!